jobb o en bekant praktikant!

ja idag har vart o jobbat började sent.......

innan eller i morse o det där.. jag gick upp tidigt åkte o visade upp min bil för den verkstan som grejjade med den förra veckan.. har ju bekymmer med att öppna bagageluckan.. o så betalade jag o gjorde klart allt så nu är det bekymmert delvis avklarat.. förutom att jag blir utan bil imorn då.... men bara den blir bra är såå nyfiken på å se hur den ser ut inuti!



sen blev det frukost i vättlösa hos mamma.. gott o trevligt.. haha det har nästan blivit en vana! uscha... ;D

innan jobbet sprang jag in på arken i skara kikade efter ett nytt bett som jag får tävla på.. skulle ha ett tredelat med kul i.. men då va dom slut i den storleken! attans.. men dom skulle beställa ett till mig så det kommer i veckan!

sen vart det dags för jobb.. när jag kommer dit o har jobbat ett tag en timme nästan.. upptäcker jag att det går en praktikant inne bland hyllorna o grejjar! så jag går dit o presenterar mig.. jag kände inte alls igen tjejen.. men då sa hon.. det är ju du som har häst o kikade på min sadel!! hahah ja svarade jag snabbt.. det vart ju alexandra från min ridklubb!!! snacka om att jag hade noll koll först men kul.. hon ska jobba hos oss i 4dagar i veckan i 6veckor!! det ska bli kul.. alltid bra med extra arbetskraft!! ;D

Efter jobbet så åkte jag till vättlösa.. det vart dags att rida antiloop!
Det gick så jävla bra idag!! shit synd att det inte var tävling.. red verkligen med magen idag! rörde inget med handen... shittans.. jag är såå jävla nöjd.. klockrena skänkelvikningar i trav(vilket aldrig funkar fullt ut!) ökningar.. han längde steget o samlade upp sig lika bra! galoppen satt också bra.. ökningarna o minskningarna där är han grym! åhhh jag är såååå nöjd att jag inte finner några ord för det.. hoppas hoppas verkligen att det kommer gå bra på lördag på tävlingen!! om det går så bra som idag kommer det gå jättebra...................



Härlig sommarbild på min snyggig!

Nu ikväll när jag kom hem såg jag att mina blenderskivor har kommit så jag är jätteglad! nu har jag bra musik att ha i bilen.. värst av allt är att jag blir såå jäkla danssugen!!!! : )


Soffposition nu.. det dröjer inte förrän sängen ropar! gruset i ögona blir bara mer o mera...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0