jobb o flytt..

japp har en hel del för mig nu... många bollar i luften.. som det visserligen ska vara....

igår kväll vart jag på gatuköket o åt mat med zazza erik o robban... bror kom också dit han med efter ett tag,... gott var det efter en seg arbetsdag!! efter det vart det dags för dans i parken till jannez... dom spelade skitbra!! fick mig massa goa härliga danser med dom vanliga o en del nya.. men härligast var det o dansa med min lilla goding flisan...

idag har jag jobbat.. vart skitseg i bena idag efter helgens alla danser!!
efter jobbet åkte jag förbi vättlösa, träffade cajsa.. härligt o äntligen få träffa henne lite.. :) fick veta en liten hemlighet o jag blev jätteglad!! :) eftre att pratat med henne åkte jag hem o mamma o pappa o bror kom o hjälpte mig o flytta mina möbler...så nu är det jättetomt imorn ska sängen flyttas o allt annat lite tyngre.. (hann inte ta allt riktigt.... men tomt är de.. det ekar massor!! :D

hepp nu ska jag sova.. så jag orkar med resten imorn... jobba o flytta igen....

sov gott vi hörs.. natti natt..

see yaa ; )

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan säga att flisan pratar fortfarande om när ni dansa du o hon! Det var väldigt skoj tyckte hon!! ;)

2009-11-01 @ 14:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0