jobb o hästfri...

idag har jag jobbat.. började sent.. gör gött! tog sovmorgon o gick inte upp förrän vid halv 10.. såå jäkla gött! ((tur det inte händer för ofta)) :)

vart full fart på jobbet idag massor att göra.. o lär få skäll av chefen imorn för vi har inte hunnit med allt vi skulle göra.. eller som det brukar bli får man sig en rejäl hacka typ en vecka efteråt.. då spyr hon ur sig hur kass man är på allt! o så lägger hon alltid till.. men jag gör också fel...(fast det ofta är hon som gjort felet o skyller ifrån sig!) hatart! o om man blir arg(vilket jag ofta blir, måste alltid undvika henne ett tag för att inte få utbrott..) då kommer hon o fjäskar istället! hatart ännu mera!

hepp nog om det...... vi kämpar på!

jag har idag vart hästfri också cajsa har ridit antiloop vilket var lite skönt att slippa åka hem o rida efter jobbet... hoppas att det gick bra för henne.. :)

istället åkte jag hem.. erik kom hit så vi har fikat o tjötat.. kikade på 3:an.. hemmafruarna... hahah sicka idioter.. tur man inte är såån!! :D

har nu ikväll kikat runt lite på nätet..
är bra sugen på att åka till jönköping o dansa på lördag!! det är sannex o divine som bjuder upp till dans! ;)
hoppas hoppas på sen start till tävlingen så jag kan åka o dansa lite... :) sällskap sökes till då isåfall! ;)

På fredag blir det dans i skara iallafall på fokus.. det är nonstop dans till date o jannez.. det ska bli kul.. längtar efter dans nu!! :)

((har inte dansat sen i torsdags!!))

hepp nu ska jag sova more update tomorrow!

see yaa.. ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0