så jäkla händelsefattigt!

japp idag har vart en riktigt trisst grå å tråkig dag!!

det har regnat! boring!

men åkte till vättlösa imorse.. fick jättegod frukost! andra dagen i rad! mums*
tanken var att jag skulle rida idag! men antiloops en framhov vart dålig så hoppade över det idag.. hovslagaren vart dit o fixade dom idag! så nu är han fin o fossingarna igen! så bara att ladda på inför tävlingen på söndag!! :)

cajsa vart där o motionerade han ikväll lite åt mig. hoppas det gick bra för henne!

jag har jobbat idag! världens segaste o verkligen händelsefattig dag!
det som gjorde dagen kul vart eminas felsägningar hela tiden.. en gång sa hon(till mig)

det skulle vara: vill du ha kex.. men hon sa: vill du ha sex..

dagens garv blev det... alltid lika kul att jobba med henne!

imorn blir det långdag.. drygt! börjar redan 07.00 o jobbar till 17.00 segt när jag egentligen börjar 10.30 imorn!! hatart! men så är det.. blir lite mer pengar i plånboken! :)


har världens beslutsångest inför morgondagen!
  • ska jag dansa imorn till Sannex i habo
  • sällskapa med alla i bowlinghallen
  • eller ska jag bara stanna hemma.. måste ju rida antiloop!

    VAD SKA JAG GÖRA?!?!?! : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0