satans häxa!

ja det var vad miin chef va idag..... det var verkligen inte min dag idag.. allt va fel! o tyvärr fick man höra det med råge! hade bara god lust att säga upp mig o säga te na fixa det själv! subba! aja...
Har ni ett jobb? jag tar nästan vad som helst för o slippa det jag har nu!

förövrigt har det varit en lugn kväll har haft ont i huvudet o sen så trasslar magen igen! skitont... men men det kanske va en bidragande orsak till att det inte gick så bra på jobbet...

ikväll va lugn.. rickard vart här o tjöta o jag inhandlade biljetter till GMKs 80års fest. vill ni med så hör av er.. kan bli en riktigt kul kväll! :D

imorn är det jobb som gäller hela dagen.. 09.00-19.20... seeeegt! vill inte... det är varudag så hoppas dagen går fort....!!

längtar till imorn kväll då är det dans!! yeeey.. har inte dansat sen förra torsdagen så dansabstinesen är på topp!!

det är nonstop på fokus i skara.. jannez o date som bjuder upp till dans...! :)





jannez

Längtar efter helg! vill bara vara lite ledig från jobbet nu..........
bara en dag kvar sen 2dagar ledigt!!

ha det gott!
see yaa ; )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0