slöseg banan...

ja så känner jag mig nu.. både slö o seg i hela kroppen.....

vart så jäkla trött idag efter gårdagen.. känns som jag har träningsvärk idag men ändå inte träningsvärk.. bena känns som spagetti bara.. bär mig knappt runt.. men det har väl o göra med att jag är såå trött! :D

men igår vart en kanon dag!
jag o erik drog till örebro o hälsade på lotten när vi vart där så fick vi jättegod mat!! :)
när vi ätit o tjötat vart det dags att åka till brunnsparken för o dansa till casanovas!!
shit vilken bra spelning!!

vart hemma omkring 2-tiden erik körde både dit o hem... såå skönt på hemvägen somnade jag som en gris! stensov i princip till vi vart hemma i Ledsjö..
glömt hur skönt det är att bara sitta brevid eftersom jag alltid kör nu för tiden vad det känns som!


som sagt så har jag jobbat idag.. tog hand om sängarna i morse.. lastade in dom i butiken! sen har jag grejat med "space" som det heter när vi flyttar om o bygger om.. vi hade gjort fel med hemtextilierna! men nu är det jättefint! : )
har städat madrasstudion också.. så nu får man ligga fint!! ; )
nu ikväll så började vi med space på badrum så det har verkligen rullat i 110%hela tiden.. vilket vart skönt för annars hade jag garanterat somnat!!

nu är jag ledig i två dagar vilket ska bli skönt! men full fart är det ändå!! :)

ska upp tidigt vart det tänkt o komma iväg till stallet o rida antiloopen han har stått idag o det är inte bra nu när vi kommit igång!!
sen ska jag hjälpa med sista grovstädet i kiosken så det blir klart...
o på kvällen blir det dans i skövde till gamblers!! ska bli trevligt!! :)





(tänkte lägga ut lite bilder från gårdagen men det strular så struntar i det.. orka!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0