tävlingen gick kanon!!

japp jag vart ju iväg till mariestad idag o tävlade..
så det vart en tidig morgon för min del.. vart i stallet redan 7.00 för o knoppa (mamma har det som krav om hon ska åka med mig ut..*ler*)
efter lite fix o trix var han klar tog knappt en timme denna gång.... (han trasslade inte lika mycket...)
hann med lite frukost innan vi skulle ge oss iväg.. det va gott.. :D

vi vart i god tid till tävlingen så hann kika oss omkring vilket kändes bra... antiloop var duktig som stog stilla i transporten.. det gjorde inte grannhästen... då är jag redan lite stolt att han är stilla.. :)

sen lastade vi ur.. nema problema det.. gjorde i ordning.. skrittade ganska länge för o mjuka upp oss inför kommande uppgift efter som det vart så kallt ute i morse... det gick kanon red fram i 35-40 minuter ungefär innan det vart dags o rida in i ridhuset...


Jag & Antiloop

vart inga bekymmer han var mjuk o fin.. sen hade vi lite småmissar med längningar då han inte längde tillräckligt i ökningar o avbrotten då han slog sig fri.. men tyvärr är det ju det man tappar poäng på.. så fick inga kanonpoäng men kan direkt säga att det vart det bästa programet jag ridit!! Domaren vart ganska hård i sin bedöming över lag.. vart när vi åkte därifrån 8poäng från placering..... o då hade ca 20 ryttare ridit fast det vart bara 10 placerade.......


Mina supporter.. mamma o pappa... :)


nu ikväll har jag nästan bara vilat.. bra trött efter denna helg fast jag egentligen inte gjort nått mer än hållt på i stallet... åkte inte ens o dansade igår fast jag var jättedanssugen!! : )

hepp ska kolla på three hill o sen gossip girl tänkte jag....

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0