tisdag med klös... ;)

hahah mjaa fel o kalla det kanske.. men kul dag vart de!

ja en av mina lediga dagar..!

började dagen med att åka till skara köpte med fika hem när jag ändå var där.. när jag kommit hem åkte jag till stallet eller ja stallet o stallet hem till mamma tjötade med henne lite passade på o få jättegod mat.. hahah

sen vart det dags o gå ut o rida.. det vart konstigt väder igår regnade om vartannat.. men la ut lite bommar o körde lite bomträning en enkel o antiloop klarade det galant! verkligen jätteduktig min kille nu..!! bra humör pigg o framåt..


Antiloop som har bråttom ut.. 

sen efter stallet så bar det iväg hemåt o förbereda sig för kvällens dans!!
vi åkte till örebro o dansade till bhonus.. jäklar vilken rolig kväll man fick vara snabb o bjuda upp för det vart ont om folk o bjuda upp..!!
blir garanterat dans till Bhonus på fredag igen i falköpingsparken!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0