torsdag o fredag......

Torsdag

ja igår så vart jag ute o red! en helt underbar ridtur blev det med antiloopen...
fint väder pigg o glad häst=nöjd jag!! :D



jag vart även o klippte mig! så jäkla gött o bli av med allt det slitna håret!! :D

på kvällen vart det dags för dans till gamblers i skövde!! o jäklar vad skoj det vart! massa bekantingar att dansa med... :D
o så fick jag dansa med en jag länge velat dansa med.. han är grym på foxx blev så glad när han(!) bjöd upp mig... då växte jag massor trodde inte han ville dansa med mig...!! :D (emina det vart inte rätt han som bjöd upp)
jag måste sluta fega ur men efter han bjudit upp så hade mitt mod växt o jag skulle bjuda upp han jag vill dansa med! men då hade han gått!! typiskt eller... men kvällen fortsatte väldigt bra! :D



Fredag

idag tog jag redig sovmorgon... hehe nä till 9.00 bara.. :D
sen åkte jag till stallet o red en galen antiloop! uscha... vart inget skoj pass men till slut gick det ganska bra o då slutade jag för det ska ju vara positivt....

jag har även fått tillbaka min bil idag!! jätteskönt att få köra sin egna bil igen!! MEN bagageluckan går inte att öppna så jag får åka tillbaka med den på måndag.... trisst men men så är det ibland jag får köra min egna bil lite iallafall... :D

ikväll har jag städat.. nu är det ganska rent...
zazza o linda ska komma hit o mysa ikväll...


imorn står jobb på schemat.. usch känner inte för det... man kan inte få vara hemma med fullt betalt tro??? om det ändå vore så bra!

hepp nu ska datorn få sova för kvälla!

See Yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0