vad ska man göra??

idag är en helt vanligt tråkig måndag...
har inte gjort ett skit mer än att jobbat idagvart inget kul på jobbet idag... .. chefen var piss sur.. riktig satkärring! unvek henne så mycket jag bara kunde... gick inte ens att prata med henne utan att hon ryter åt en .. inget som passar na.. blir så jäkla irreterad.. det vart en bidragande sak till att det va tråkigt.. när hon hade gått hade jag o helen det riktigt trevligt.. : )

ikväll vart jag så illa tvungen o svänga förbi ica (som snart blir min granne igen..) på hemväga inget kul där... vill alltid slippa gå dit men svårt ä de..

har vart soffposition nu ikväll kikade på färjan... shit vad danssugen jag blev!! dom visade ett dansgäng som var där o dansa... duktiga va dom.. men åhhh vad sugen jag blir på att dansa!! hoppar nog över dansen imorn i örebro.. o satsar på att åka på bhonus i falköpingsparken på fredag.. nån mer som ska dit kanske??

längtar redan efter helg då ska det partajas!!! :)


ne tror jag ska omgruppera o sova.. är jättetrött... : /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0