vill vill vill!!

åhhh jag vill bara dansa!! finns en kille jag vill dansa med! han är såå jäkla grym på fox!! hoppas hoppas att jag kommer våga bjuda upp han!!

jag vill! jag vill! jag vill!


 

 



har förövrigt jobbat idag.. det har gått bra!
vart en väldigt lugn dag väldigt händelsefattig o till en början väldigt seg!

något som var kul var att mikaela från mariestadbutiken kom o hälsade på eller nja så kanske det inte var..
hon hämtade varor.. men kul att hon kom ihåg mig.. hon vart ju ny när jag vart i mariestad butiken o jobbade extra för sisådär 4år sen är de när jag själv vart ganska ny!!
så vi blev stående o pratade om det mesta! hon vart en sån där skoj o lättsam person o jobba med!


måste ju tala om min bil har idag blivit inlämnad på reparation!!
så nu är jag billös..
tror o hoppas den kommer vara den finaste o helaste bilen när jag får tillbaka den!

hoppas bara alla håller sig ifrån den hädanefter!!!!!!


hepp nu tv lite innan man ska sova!!
imorn är jag ledig! ska rida antiloop då!!
o om det är någorlunda bra väder ska det stängslas hag!!


underbare antiloopen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0