åååå vilken toppenkväll!!!!!

igår vart jag i lidköping o dansade dansade hela kvällen till gamblers o bhonus!! fy fasiken vad roligt det vart o va bra dom spela! stod inte still allt för länge.. vart mest hela tiden på dansgolvet med någon o de blev en hel del nya bekantskaper.. !! : )

bästa av allt vart la flörten med gitarristen..!! så varför tror ni jag vart på dansgolvet ofta??? :P mohaha (vart lite kul faktiskt även om man inte är intresserad!!)

jag slapp köra igår iallafall det vart väldigt skönt! men jag vart bra trött när vi kom hem iallafall.. fick ju även träffa min goding zazza o "mamma lena" ... alltid lika skoj.


 

hepp jobb är det dags för nu.. hörs mera ikvälla..
kram kram

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0