blev en ledig dag som barnvakt.. :)

idag vart jag ledig vart o hälsade på syskonbarna då.. verkligen kul!! : ) blev lite barnvakt åt emelie lukas o lilla sofie.. världens gullungar.. : ) nä men vaktade barna lite medans C klippte gräs.. emellanåt åkte lukas med o jag o emelie kikade i hennes tidning.. hon säljer jultidningar så jag fick köpa liite... blev en bok o skiva.. sen kom pappa o mormor dit också.. blev massa folk där trevligt..
lilla sofie sov mest.. men hon är sååå söt.. : )



(en gammal bild från sommarland i somras.. emelie o lukas)

sen red jag antiloop ikväll också.. galopptränade på stenåsen lite.. gick kanonbra! men trött för de vart han inte.. :P

nu är det lugn kväll framför datorn o tvn....


sen är det just nu ett himla tjöt om killar nu för tiden.. alla tycker jag vart singel alldeles för länge.. jag har ingen brådska!
jag letar/söker inte heller... han kommer när han kommer.. så ser jag de.. jag lever som jag gör just nu ändå... jobb, dans, hästen fest o umgås med vännerna samtidigt...! träffar jag han är det bara en bonus..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0