bra irreterad.. o lite ledsen!!

ja de är de jag blir irreterad o ledsen.. mina kompisar.. eller ja kompisar o kompisar.. vet inte om dom är det längre känns inte så! aldrig någon som hör av sig till mig.. (visst jag låter gnällig jag vet att jag även jag måste höra av mig.. men bara jag som ska höra av mig???) vill jag något får jag höra av mig.. tycker att det är trisst betyder man inte mer för dom...? bara för att dom flesta har pojkvänner nu så kan dom inte höra av sig kolla hur man mår... blir så irreterad! antagligen blir jag lite sårad av det för jag vet själv när jag hade kille att jag hade väldigt svårt att höra av mig hör om man skulle hitta på något... men jag vågade inte för jag ville inte ha "sura miner" hemma hos mig!
Men av det lärde jag mig aldrig mer sänka mig såå lågt att jag skulle glömma mina verkliga vänner!!  jag ska leva mitt liv då ingår kompisarna..

Hatart! jag har fått mig en tankeställare... men funderar mer än ofta på detta!

börjar även fundera på om jag hade kille/pojkvänn/sällskap skulle jag då få umgås mera med mina vänner som har killar/tjejer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0