en riktig grubblar dag!!!

japp det är vad det har varit idag!! har funderat en himla massa!

har ju grubblat på hästen hur jag ska göra o jag har bestämt han ska säljas! tyvärr tiden räcker inte till o han kräver mer än jag har tid o ge! men ska inte sälja bums.. utan ska ge det några månader o dra ner på dansen några månader nu.. han ska få en hel del uppmärksamhet. o visst hinns bägge delarna med så ska jag allt ut o dansa! men det blir inte lika mycket....

det är mycket som ska trimmas nu! ska satsa ordentligt nu fram till mitten av oktober då sista dressyrtävlingen är för säsongen med allsvenskan... så jag får vara med en gång iallafall.. :)

red idag förresten! shittans han gick skitbra! jag är såå himla nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0