fika fika fika....

tog sovmorgon idag sov ända till 11-tiden ((det är väldigt sällan det händer!!!)) men gött varde.. tog lugnt med en god frukost eller frunch blev det faktiskt :D

sen tog jag svängen till vättlösa hälsade på hästen lite.. hade en hästfri dag eftersom cajsa skulle rida..
men det blev en fika.
sen följde mamma med mig som moraliskt stöd till bilverkstaden.. skulle visa den o höra om dom kunde reparera min skador på bilen...! så den ska lämnas bort ett par dar inte nästa vecka utan veckan därpå!
gött de o få en hel fin bil igen... längtar!! :D

efter vi vart där åkte vi o köpte några höbalar till hästarna..
kikade till kiosken efter vi hämtat höet..
sen bjöd mamma mig på mat från gatuköket.. riktigt mumsigt!

fick ett telefonsamtal idag från min hyresvärd! jag kommer officiellt att flytta den 30:e oktober då lämnar jag över nycklarna till någon annan som ska få denna underbart vackra o härligt charmiga lägenhet!

när vi ätit o grejat klart tog jag de lite lugnt...
blev en fika hos malin o massa tjöt.. :D


malin goding från cypern för snart exakt ett år sen! (usch vad tiden går fort!)

heheh vi diskuterade en sak som fick mig att asgarva...! o jag kan säga att jag flinar åt det nu! eller ja bara tanken..... :P

nu är jag bara hemma o bara myser...
börjar faktiskt inse att jag saknar att ha någon o mysa med....

men men nog om det... ;P
imorn är det jobb som gäller igen efter lite ledighet.. känner mig inte direkt piggare utan snarare slöare än någonsin! uscha... men men så är det......



jag i vår sexiga jobbarjacka.. (luktar apa o är skitful!! haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0