full fart från start

japp japp nu håller jag på att slöa till.. usch har vart vaken länge nu...! gick upp tidigt idag tänkte gå upp vid 7-tiden men snozade till kvart i 8... skulle upp o städa lägenheten idag..
ska nämligen komma en o kika på den kl11.00.. ska bli spännande! jag väntar nu!! nu kan dom komma jag är klar sen ett tag tillbaka..

igår så jobbade jag skitkort dag! lite trisst bara 3½ timme på hela dagen seeegt att behöva åka dit då men tog hand om viktiga saker som sängleveransen.. åke tjötar lika mycket som vanligt!! men det är trevligt börjar förstå skånska nu.. det kanske är svenska det med... :P
sen är skrivaren sönder på jobbet behöver en ny del o den kostar 6000kr not fun! så jag kunde inte skriva mina rapporter.. illa! men så är de ibland.. allt kan ju inte gå bra jämt! : )

på kvällen så red jag ut till bölaholm o träffade erica o hennes tös amelia red lite med dom.. så kul att ha sällskap det är nyttigt för både mig o antiloop.. : ) så det lär bli igen.. : )
vi diskuterade att ta dit en tränare.. typ kanske stina wärme.. fler som är intresserade.. börjar med henne.. sen ska vi försöka få dit någon hopptränare som inte är allt för svindyr men som också är bra! : )

aja sen har jag bröjat spåna lite på vem som kan tänkas börja hoppa antiloop åt mig.. vill inte vänta mera han måste igång på den fronten! eftersom jag är lite mesig vad gäller att tävla hoppning nu för tiden.. annars är det kul att hoppa.. kanske ska åka iväg på nån träning snart.. : )

jahapp nepp ska jag kika på tvn eller nått till dom kommer o kikar på lägenheten.. : )

 see yaa.. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0