halvledig dag... typ...

mm det är så jobbar jättekort dag idag 13.00-16.30.... känns lite trisst att åka till jobbet för bara dom timmarna men sånt är livet... lyxig dag.. inte ofta man får det så när man ofta annars jobbar halv tio till halv åtta nästan.... (!)

ikväll eller efter jobbet ska jag till stallet o rida antiloop igen.. ska till bölaholm o träna lite på deras ridbana..
har förresten plockat av sporrarna igen.. funkar kanon.. ska bara ha dom lite då o då.. allt för att det funkar bättre då... har fortfarande en viss lektion på ögonen.. den sämsta jag någonsin sett! o min stackars pålle utsattes för den...... han gick inte bra nånstans på den timman.. jag vet iallafall att jag kommer hålla mig från dom letionerna.. blir bara förbannad.. men så är det när man själv inte rider.. som tur är det bara någon vecka till.......
usch att en själv ska behöva må dåligt över att det är så, personen som red tyckte det gick jättebra på slutet o ridläraren tyckte att det såg bra ut mycket(inte allt men som sagt det mesta)... blir så besviken då!

hoppas jag slipper se en sån lektion till... för dom lektionerna kan kvitta gör bara allt sämre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0