härlig avslutning på helgen!

ja det var en kanon kväll på göteneparken med wahlströms som spelat bra(som alltid!).... kom hem blir lite lugnt framför dator o tv nu innan sova!

haft en helt underbar helg.. lugn o skön har inte gjort ett skit mer än jobbat på dagarna.. sen tagit det lugn med mina kompisar.. : )
behöver ta det lite lugnt emellanåt har vart en hel del det sista eller ja började fundera på när jag tog det lugnt sist o det vart innan sommaren...! o det är ett tag sen de vart sommar nu.. o liksom innan det!

men livet är ju en fest man ska ta vara på det! kan ju alltid vara sista dagen man lever.. man får ju ta vara på det då! :D

har fått höra en del saker idag om dom vill inte berätta men samtidigt vill jag.. gillar inte det förflutna om man säger så.. synd på så fina egentligen inte han men hon...nej jag ska inte berätta.. men tror jag allt blir lite saknad nu när jag ska flytta ändå.. : )

nä nu tv o ta det lugnt.. blir bingen alldeles strax.. : )

See yaaa ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0