hemmahelg!

mjo vad det verkar så blir det hemmakväll.. idag igen... :) blir lugnt framför tvn tror jag.. får bli så tror jag faktiskt..

igår vart jag hemma också. M vart o hälsade på! kul att träffas blir ju inte så ofta.. åt mat o tjöta o såg på tv.. så lugnt men gött efter en lång jobbar dag 9-19.30...... gick bra leveransdag vart faktiskt i butiken.. massa nya varor.. inte kul men man fick ju trolla lite.. :)

imorn är det jobb igen.. ska bli lite kul faktiskt emina jobbar.. så man får tjöta av sig lite!! : )

på kvällen är det dans till wahlströms i göteneparken!! ska bli otroligt kul!! :)

 

hepp nu ska jag röra på mig.. malin kommer vi ska göra tacos..

see yaa.. ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0