inte många timmars sömn denna helg.............

nej nej.. det blev inte alls som jag hade tänkt.. fick ju i onsdags se att jag vart långledig... tänkte åka bort en sväng då men såg i telefon att jag vart uppbokad både lörddag o söndag!! såååå trisst!!! aja bara å ställa upp för sin moderklubb GRK.... men nu tror jag inte det blir nått mer..

när det inte finns mer folk som ställer upp!!
jag fick det ärofyllda uppdraget att vara banchef.. allt skulle vara fixat det enda jag skulle göra var att gärna komma o bygga banan på lördag förmiddag.. sen så skulle jag vara på plats hela söndagen(under tävlingen!) när jag kom dit i morse hade jag två funktionärer(som kunde klara sig någorlunda själva!...) en som skulle fota men inte mycket till hjälp... det vart jag själv som fick göra allt springa o bygga upp hinder o kratta... blir såå trött! fick höra saker jag inte ville höra... funderar allvarligt att byta klubb för just nu fungerar inte GRK´s tävlingskommité!
Blir så frustrerad!!

men mer om helgen...!

i fredags så vart jag chaufför men innan jag skulle ut o köra så kom zazza o linda förbi vi kikade på idol!! sen fick jag ge mig iväg.. körde daniel o henric till skara..! funderade på vad jag skulle hitta på tog svängen till rickard o hälsade på.. kusin kom dit han med sen... satt där o tjötade.. tiden går fort sen vart det dags för att ge mig iväg till skara igen... fick med mig tobias hem också.. liten extra runda blev det allså.... : )

lördag blev tidig också.. skulle ju till bölaholm o bygga bana.. stackars anette hade vänt banan fel så det blev inte alls som tänkt.. tog lite längre tid men det löste sig bra ändå...
blev till o vila lite efteråt.. sen vart det hästen som skulle ha sitt o sen fick sig även bilen en omgång i tvätten..!!
kvällen tillbringades bitvis i bilen bitvis i holmestad..
körde igen daniel o henric till skara sen skulle vi ju själva på dans i mariestad! det vart jag zazza linda christer rickard robban o torbjörn... riktigt kul kväll blev det även om det inte blev många danser!! casanovas spelade bra iallafall!! :D
blev sent hemma omkring 3-tiden..(inte så sent egentligen.. bara om man ska gå upp kl.6 igen..!)

skulle vara på bölaholm vid 7-tiden nångång.. vart där 7.20.. började bygga framhoppningen.. sen vart det lite småsaker att fixa med innan första start.. tog det lugnt en kvart eller nått sånt o tjötade med folk då! : )
dagen flöt på bra efter en seg första klass å kunde åka hem vid halv4-tiden!
innan jag åkte hem så åkte jag till vättösa för o hjälpa pappa med hans dator lite.. blev fika där också! mums*

nu är jag hemma o kvällen tillbringas i soffan med mys.... : )
nu ska jag ägna tvn lite uppmärksamhet..


(sorry blev massa text idag bara men orkade inte lägga upp alla bilder.......)

see yaa... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0