jävla jyskare....

jaaa... vart i skövde butiken o jobbade idag.. faan vad lata dom är där! när det är massor att göra så står en bara i kassan o en är på lagret o grejjar med lappar när det är massor att göra sisådär 10pall varor kvar från veckans o förra veckans leverans!
och dom klagar hela tiden o vill gå hem! jobba klart så kan du gå hem med gott samvete det hjälper faan inte att gnälla! o jag tycker inte synd om dom heller för dom sätter sig själva i den sitsen!

ja så jag har vart överallt idag känns det som! men har mest plockat massa varor o tagit hand om kunder o kassa!
aja får se blir nog vad det verkar fler dagar i skövde kanske inte denna vecka.....


sen ikväll när jag kom hem åkte jag direkt till stallet. fika faktiskt först med mamma men men. sen skulle jag o annsofie ut till bölaholm div3 dressyrlaget brukar träffas men när vi kommer dit.. INGEN DÄR! blev lite smått irreterad men kände mig inte på humör för dressyr på bana idag,.. så vi red ut i skogen istället... hästarna vart jättepigga o busiga! jösses vad dom bockade o sparkade... bägge hästarna ja helt galna vet inte vem som vart tröttast o svettigast av mig o antiloop idag! :D
men jag är nöjd.

idag blir tidig läggning.. jag är jättetrött öga går ihop på mig!

imorn är det jobb i skara mellan 12.00- ca 19.30

natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0