jönköping tur o retur!

japp idag har jag vart i jönköping kört mjölk o hämtat grädde eller ja erik körde jag åkte med! så det blev en riktig tidig morgon åkte vi från götene vid 6-tiden halv7 nångång.. började med att stå i trafikkö! en bilolycka på e20.

såg en riktigt mosad saab 900 en sån jag hade! usch... den vart inte vacker fick väldiga rysningar!!

men efter stått i bilkön i ca1½ timme så åkte vi vart nere i jönköping omkring nångång kommer ej ihåg vad klockan var.. efter att ha kört fel först kom vi rätt! 

på hemvägen stannade vi å åt mat jättegott! 

sen när vi kom hem till götene somnade jag bra trött...

hela denna resa började i onsdags när jag sa till erik om du åker o dansar imorn så åker jag med dig till jönköping.. hehe o han bangar inte i första taget för att åka o dansa! 

jag vart bra trött på dansen i torsdags i skövde blev några stycken bara.. bena orkade inte svänga runt liksom! 
hoppas på bättre tur o ork imorn när det är dans i mariestad till casanovas!! :) 

nej nu ska jag göra i ordning mig zazza o linda ska komma hit en sväng! :)
sen ska jag ut o köra folk till skara!

hörs ha en bra kväll!!

see yaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0