läskiga grannar-->panik

usch igår hade jag en riktigt mysig kväll med malin vi åt tacos o kikade på film.. hade verkligen jättetrevligt...
tills hon ska gå hem... då står min granne utanför dörren.. vi stog lite försiktigt o väntade på att han skulle flytta på sig så malin kunde gå hem... men usch det är läskigt! jag har en stor klump i magen.. vill dom mig nått? dom bara blänger på mig jämt! o mina gamla grannar som har flyttat härifrån bor fortfarande kvar i huset! o dom gillar jag tyvärr inte så mycket...

men men följde med malin ner till dörren o kikade där ute till hon hade gått förbi kyrkogårdsparkeringen(där några bor i en bil......) sen sprang jag upp(tror det vart rekord upp) o sen försökte jag lugna ner mig.. tog ett tag.. o jag tror malin hade en rekordtid hem till sig! pratade med henne hela tiden i telefon..

Det ska bli såå skönt att få flytta!!! längtar härifrån även om jag kommer sakna just denna lägenheten.. den är så stor o ljus! : )

nej nu ska jag åka o jobba hörs ikväll igen kanske.. ska åka o dansa ikväll... längtar!! : )

see yaa ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0