Lugn måndag med jobb..

japp den lugnaste dagen på länge men dagen flöt på görbra! fort gick den o det är skönt! hade skyltbyte som vi vart färdiga med vid 1-tiden någon gång..
nör jag lunchat klart så började jag göra om på hemtextilierna..(dukar o underlägg typ sånt) när alla hade ätit klart bytte kicki lite med mig så jag kunde göra mina rapporter så unnade mig kontorstid.. jättekul med alla dessa papper o rapporter...

men det är kul att se statistiken för försäljning o vad vi gör med allt! har stenkoll på det mesta!
 reklamationer dom ska man beskriva felet på o varför vi slängde den eller om vi sålt nått billigare varför vi gjort de..!! kan se precis vem som gjort vad.. ja det mesta med alla dessa rapporter..
när jag ändå vart på kontoret så passade jag på att arkivera lite papper med.. jättekul!! så nu har vi tomma pärmar i några månader till.. heheh 
jaja när kontorstiden vart över så vart de till o återgå till hemtextilierna som tog resten av dagen.. blev så fint..är väl fint till sisådär kl.10.00 imorn när det kommer kunder!! hahah

dagen gick mot sitt slut o jag kom hem också.. svängde in till vättlösa kände att det luktade kaffe så blev kvällsfika där innan jag gick ut o kikade i stallet.. kusen vart bra pigg.. fortfarande efter att fått sig ett pass idag utav cajsa!! ska bli spännande att rida framöver fårse om jag sitter kvar!! : ) 



vårt fin fina stalle.. antiloop med längst upp till höger också.. : )

hepp hepp ska sova nu.... natti natt...

See yaaa ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0