oj vilken jobbardag!

oj ja idag vart det full fart från början till slut! massor att göra dom sista sommarvarona ska tas undan helst idag men blir nog imorn vad det verkar! sen så idag har vi grejat med saker till möbelavdelningen.. fixat o donat det ska bli värdering på den på onsdag! det är verkligen topptrim på det! så nu får ni inte gå dit o stöka till! för då får jag sämre lön isåfall.. hahah ;P
sen fyllt upp butiken med massa varor.. enda jag är lite besvärad för är att jag inte hinner med min avdelning! allt som är till fönstret.. + alla tyger... ser för jävligt ut! hann ju inte med det idag(eller jag var på gång o göra det lite snabbt imorse men nej det fick jag inte göra idag! får ta det en annan dag.. typ kanske onsdag.. o då ska det ju vara snyggt när distriktschefen kommer.. men nej så blir det nog inte.. o det är inte ett prio ett jobb precis! trisst!

som sagt det har vart full fart o jag är jättetrött men men antagligen för man jobbat sen i fredags långa dagar i sträck.. men imorn är jag ledig!! : )

ska ta riktig lång sovmorgon.. med min vanliga tur ringer la säkert nån o väcker mig... :D


nej nu orkar jag inte skriva mera! blir mer uppdatering imorn!! : )

see yaa ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0