onsdag med vin torsdag med full fräs!

haha igår jobbade jag i princip hela dagen! vart rätt seg över lag hela dagen... uj uj.. men jag o zazza bestämde i tisdags att vi skullle hitta på något idag(torsdag) men så ringde hon igår morse o sa att hennes planer för dagen vart ändrad o undrade om vi skulle ta oss en vinare på kvällen o bara mysa! tyckte jag lät jättetrevligt! men jag hade ju inget vin hemma! ringde runt o hörde mig för hela dagen ingen kunde fixa det åt mig! problem som tur va kicki väldigt snäll o fixade vin till mig... hon slutade halv 6 o åkte till bolaget!! verkligen jättesnällt!!!!

hmm ja antar att jag faktiskt blev rätt full.. vi satt o tjötade mest hela kvällen men fick pojkbesök två gånger på kvällen! verkligen trevligt var det!! :)
sen blev det med la oss säkert omkring 3-tiden men sen låg vi o tjöta i sängen bra länge!! :D

vaknade samtidigt idag omkring halv11-11 nångång.. tjötade massor igen om dittan o dattan i säkert en en o en halv timme!
sen gick vi till ica o köpte frukost.. mums! färska frallor.. köpte även sånt pizzakit så vi har lagat o ätit hemmagjord pizza! mums!

idag har zazza även vart hemma o ridit min antiloop blev en skrittur i skogen! både zazza o antiloop vart jätteduktiga + att jag fick motion!

Nu vart det änna tomt här zazza har nyss åkt hem.
men jag ska ju till henne imorn efter jobbet..! ska bli skoj! blir sägnernas hus i sandem dans till scotts/bhonus!
o på lördag när det är säsongsavslutning på olstorp med refreshments/nova

hepp nu ska jag vila lite innan jag drar till stallet o ska kika när cajsa ska rida lektion på antiloop idag på bölaholm.. :)

Zazza med sin pärla...



Zazza o antiloop på väg ut i skogen... :)



Bägge två överlevde ridturen! :D

hepp nu blir det lite vila sen stallet... : )
kram kram


Kommentarer
Postat av: Zazza

Haha sicken go vecka, jädrar vad vi tjötat och så trevligt de vart! Sånna veckor kan vi ta fler utav tycker jag!! As kalas! Kraam Zazza

2009-09-06 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0