seeeg men ändå bra dag på jobb!

ja den har vart otroligt seg idag! inte vidare skoj men vi sålde massor!
men det bästa var att jag fick träffa helen o tjöta en massa! saknar det massor.. så synd att vi inte får jobba så ofta ihop...! : /
alltid mycket lättare att gå till jobbet om hon är där eller emina eller kicki...

dom har ju trasslat med schemat igen! men lite positivt nu är att jag är ledig på torsdag också!!

Me like...

vi har också fått vår nya skrivare till jobbet! den är verkligen jättefin o går såå tyst!!
tänkte jag skulle strunta i det o låta dom andra grejja med skrivaren installera o sätta ihop..
gissa vem som hamnade där tillslut iallafall.. JAG! haha
fast det vart lite kul faktiskt.. tänkte att jag skulle hamna där tillslut.. ;D

efter jobbet har jag grejjat lite..
nu ska jag nog göra mig en kopp te o äta bullar = fika
det blir soffmys nu riktigt härligt kanske somna på soffan sen.. det får vi se...

ha det gottisch..
seee yaaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0