sköning dag..

sitter här med kopp te i handen o en riktigt go kanelbulle.. sitter o njuter i bakgrunden går tv med idol.. (gillar inte idol men får kika på det idag i brist på nått bra att se på!)

haft en helt underbar dag! : )

idag gick jag upp tidigt åt lite enkelt bytte om o åkte till stallet... antiloop skulle motioneras!
o det gick skitbra idag!! allt stämde så jäkla bra!! kan inte med ord beskriva hur goo min häst är när han är på bra humör!! : ) han är underbar på alla vis.. !!

sen har jag jobbat.. har gått bra vart seg i bena sådär som det brukar känns när man ska få kramp.. inget vidare allså! hatart när det blir så.. men kan bero på att jag damsög hela butiken under brevid alla hyllor så fick böja mig en hel del! hahah men dagen gick iallafall fort! skönt!

nu ikväll har erik vart här. kom med god fika! glass med nougatsås o kaffe! riktig mumma! så det blev fika 2 gånger ikväll!! : )

(detta inägg började jag skriva kvart över 8! tog några timmar att få det färdigt!! heheh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0