sovmorgon...

åhh det vart skönt att få sova ut lite efter förra veckans hektiska dagar!! : )

som jag berättade så har jag umgåtts massor med zazza det sista.. verkligen jättekul hade vi med massor av dans skratt o god dricka... : )

kom hem i söndags o vart jättetrött.. hihih

igår så jobbade jag hela dagen.. en bra dag med helen o kicki.. skönt blir lite mer slappt då.. men det vart massor att göra igår så det vart full rulle mest hela dagen.. sista halvtimmen vart jag alldeles för trött för att göra nått.. heheh då ville jag bara hem o nana hihih..
men för att jag visste att jag skulle somna om jag åkte hem så åkte jag till vättlösa mamma o pappa kom lagom till fika.. mums!

sen hemgång.. när jag svänger in på min parkering(eller ja min o min.. men jag kallar den så..) så går sandra o hennes mamma förbi.. står o tjötar med dom ett tag när dom berättar.. att min gamla knarkargranne dom ligger i bilen.. eller det visste dom inte men det såg jag... mindre kul eller!!
jaja vi eller jag bestämde att vi får ta en fika någon dag.. hoppas hon klarar körkortet snart.. tycker att du skulle vara kul bara uppkörning kvar för henne.. jag håller verkligen tummarna på det!! :D

hepp nu ska jag iväg hoppas på att få träffa syskonbarnen lite.. emelie lukas o lilla sofie.. :)

hepp hepp nu är jag på gång med något.. : )
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0