trött dagen efter dag...!!!

hahah jaa idag har jag inte gjort många knop........ vart i vättlösa o vart hundvakt.. hundarna fick vara ute hela dagen.. hahah jag somnade i en fåtölj...(att man alltid ska somna i dom, fattart inte!!) jaja sen ikväll har jag vart hos kusin det vart stefan&krister kväll där... film.. gött att bara mysa o tat lugnt o inte göra ett skit.. förövrigt vart de christer, robert, rickard o daniel där... trevligt trevligt med mycket skratt... ; )

igår vart det iallafall olstorp som gällde... kanon kväll med massor av nya ansikten...
mänger av danser vart det...! stog knappt stilla nått.. hade det sista väldigt ont i fötterna.. antagligen för jag fick min ena fot riktigt mosad när jag satt o vila lite mellan danserna o det vart en som tyckte han skulle stå o vrida sin fot på den..! blev ganska sur då...!!!!! skitstövel!

men men dansade ändå kan ju inte låta bli.... :D

tack zazza för en underbar helg med massa dans..!! de får vi göra om...




zazza

maria, erik, christer o jonas.........

 

orkar inte skriva mera.. måste sova nu börjar jobba halv 9 imorn.. det = tidig morgon å lång dag... jobb till halv8... uscha...

natti natt puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0