what a wonderful day!!

ja dagen började med regn o att min telefon dog min älskade gamla k800i som vart med i många år!! så jag fick byta till min andra kassa som hänger sig hela tiden!!

 

men som sagt dagen går vidare.. åkte till skövde o träffade zazza.. fickade på rådhuskonditoriet.. jättegott var det!! satt där o tjöta i säkert 2timmar om allt!!
efter fikat gick vi till expert o tjötade lite med claus innan det vart dags att gå hem till zazza igen hon skulle göra sig i ordning för jobb så jag åkte hem... : )


((zazza en dag när hon vart hemma o provade antiloop i somras))

blev till att vila ögonen lite.. sen när jag vaknade vart det dags för fika... gott glass o kaffe slinker lätt ner.. : )
efter ett tag så kom hela familjen johansson-strand o hälsade på!!
det vart skoj fick man träffa dom lite..

tog svängen till malin.. vi kikade på film.. hela jag rös o hade tårar i ögonan väldigt ofta!! : )
nu är jag hemma.. blir tidig läggning idag så jag orkar med morgondagen!!


((malin från i somras...))


enda nackdelen med dagen är att jag haft konstant huvudvärk o väldigt snuvig! hatart! vill vara bra så jag orkar med helgen med massor av dans o jobb(tyvärr)!

((söker förresten kramvänlig kille!! hihihi))

hepp ha en fortsatt bra kväll!!ska vila i soffan o kanske somna...

see yaaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0