åhh vilken helg!! jaa det var ju påsk........

åhh det har vart helg.. långhelg!!

i torsdag hade jag en riktig kanondag på jobbet!! kände mig så peppad till att sälja..!!
o om jag sålde!!
hahah jag är såå nöjd när jag bara bräckte två killar(!) med att flytta 5 st 120cm breda sänga för att sen bara bära deras till släpet!! pappan till killarna(killarna var i ca 20-25års ålder) sa till dom att se o lär!!!
då växte jag massor!!
dagen vart otroligt lyckad på jobbet som sen på kvällen fortsatte med dans!!

på scen denna kväll var date.. tycker att dom spelar tråkigt o tjötar alldeles för mycket!!
men sällskapet var fantastiskt bra o väldigt trevligt hade vi.. det blev ändå en hel del dans.. : )

fredag en var det full rulle städade lite i lägenheten..
full rulle hela dagen..
vart väldigt skönt väder ute med skurar emellanåt.. men jag klarade mig från det!
tog mig en tur i skogen med antiloop.. han var duktig lille killen...
var väldigt nöjd när jag kom hem!
efter stallet tvättade jag bilen en snabbis blev renare o finare för ett litet tag..
när det var färdigt kom zazza till mig o hälsade på..
då for vi direkt upp till brännebrona till elvis o myste o busade lite med han...
efter brännebrona for vi till holmestad till zazzas pappa.. blev massa gos med deras hundar o så fick jag se deras bilder från österrike! jag blev inte lite avundsjuk!!

någon som vill åka till österrike??

efter holmestad var det snabbt hem o börja göra sig i ordning för dans! (dans som det inte blev för min del!!)
först äta o vi blev många!! från början bara jag o zazz men vi blev 7stycken!! väldigt trevligt!

där styrdes allt om o det blev fest för min del istället!! :D
förfest hos rickard o sen bar det iväg till harrys i lidköping!! väldigt trevlig kväll!!
när jag kom hem sov zazz så fint hos mig tyckte jag.. men hon var vaken o tyckte jag brötade runt massor...
men hallå på fyllan tar allt sin tid!! hahahah

Lördag = Bakisdag...
lite iallafall trött var jag.. tog tid innan jag kom igång... :D
åkte till stallet o tog ett pass med antiloop på ridbanan!
jäklar vilket bra pass!!
han jobbade på bra hela passet utan att trassla! : )
då var annica nöjd! var också första gången denna säsong jag red utan jacka o vantar!!
såå jäkla gött...! det är ett säkert vårtecken! : )

blev massa stress efter stallet. vi(jag o bror) skulle vara borta mellan 17-18-tiden.. o klockan var halv5 när jag åkte från stallet.. hem duscha göra sig i ordning för kvällen..
middag hos äldsta bror..
jag var chaufför för kvällen blev sent..

o jag blev irreterad o förbannad mer än en gång denna kväll!!
nämner inga namn o varför för jag blir bara förbannad!! en del är bara töntigt o en del är obefogat!



som sagt sent blev det men skoj hade jag!! var i brännebrona o i holmestad o träffade massa folk!!
hann även med en sväng till skara!
sjukt nöjd med kvällen!!
roligast var nog innan vi åkte hem från skara! vår livliga diskution om kyssar! eller rickard o martin diskuterade mest jag bara skrattade så jag fick tårar i ögonen...!!

var hemma omkring 4-tiden..

söndag vaknade jag tidigt redan halv9 förflyttade mig till datorn satt där ett tag innan jag började ringa runt o fixa för kvällens dans! var från början tänkt att vi skulle åka till örebro o dansa! men det blev huskvarna istället o dans till wahlströms o shake!
helt underbar kväll även om det var trångt o väldigt buffligt emellanåt!

sent hem vart det igen.. men som skönt var kunde jag sova lite kanske en halvtimme i bilen påvägen till skövde.. det var välbehövligt.. från skövde körde jag hem...





var hemma vid4-tiden denna kväll igen!

idag har hon jobbat.. det har gått fint! men jag var trött!
det har ju totalt sett inte blivit så många sovtimmar som jag hade velat o trott att det skulle bli!

men som sagt det har varit en glad påsk! : )

nu ska jag sova ledig imorn ska ta lång sovmorgon!! : )
natti puss o kram

see yaa ; ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0