åhh vilken kick....

dagen började inte som det var tänkt..

öppnande butiken själv.. det hade blivit missförstånd nånstans så ingen dök upp.. o jag hade inga nycklar så fick kasta mig iväg till en jobbarkompis o hämta nycklar.. fort som tusan tillbaka till jobbet...
butiken hade jag öppnat till 10.05 iallafall o jag åkte 9.50 o hämtade nycklar..
tror ni det gick fort...?? :P

men efter lite stress vart resten av dagen lugn..

hade inne en kund som var riktigt kul.. man skulle gissa allt o så höll hon på att svimma.. bra kombi..
men jag skrattade så tårarna sprutade.. var tvungen att gå undan.. stackars kunden... : )

ikväll fick jag en riktig kick! 
tränade med antiloop o det gick sååååå bra.. är grymt nöjd! 


en lagom nöjd antiloop efter dagens pass..

han lyssnade på precis allt jag gjorde.. hade inget i handen.. 
mmm vilken feeling.. me like!! :D

nu är det lugnt mys i soffan.. blir tidig läggning.. förhoppningsvis! : )

see yaa ; )  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0