at work again..

japp nu vart jag tillbaka till jobbet igen..
det var skönt att vara ledig!! jätteskönt!

det var verkligen en kanonhelg..!!
jag har ont i vaderna.. hahah tror det kan kallas träningsvärk!!
det gjorde mig inte gott att vara hemma från dans i nästan 3veckor!! :D
men nu är jag på banan igen för ett tag iallafall.. : )

idag har jag jobbat.. man missar ju en hel del när man är borta..
hade visst kommit lite nya saker..
men jag fick en bra start.. full fart med kunder!! :D



imorn ska jag jobba igen.. kort dag..
visserligen ganska lång ändå för att vara kort dag. 10.30-18.00..
((lång dag =öppning 9.45 till stängning 19.20))
den nya vikarierande chefen ska komma o jobba imorn också.
det blir kul & framförallt spännande att se hur det går..


på kvällen är det träning för janne det ska bli kul!! : )
ännu roligare är att caroline ska komma med sin häst o träna också!!
det ska bli riktigt spännande o kul o se.
det ser jag fram emot, hon kanske skulle prova min antiloop också. 
det skulle vara spännande.. : )

japp jag ser fram emot morgondagen. 

nu ska jag sova. är fortfarande lite seg efter helgens bravader.. : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0