barnvakt!!

japp jag har varit barnvakt åt tess kisse...
han är precis som katten gustav.. kanske inte såå sugen på mat... men precis lika smidig!!!!!
hahah skrattade flera gånger åt han...
kul katt det där som inte har många hjärnceller..
men fin är han!!

i övrigt har det varit väldigt slappt....

Cyklade till stallet igen.. o jag känner mig såå nöjd!!
ska snart ge mig ut på längre turer, så snart det är sol hela dagarna.. : )
har jag sagt att jag älskar att cykla...??
speciellt på sommaren... : )

men iallafall jag var i stallet o red antiloop!!
det gick så jäklans bra!! allt faller på plats..
han o jag är skitbra tillsammans vi har vuxit ihop....!!


fin fina Antiloop....

nu ska jag kika lite på tvn.. sen sova..
imorn jobbar jag sista dagen innan jag tar lite ledigt några dagar!! : )
sitter mest o klurar på hur jag ska göra för att hinna med allt jag vill göra då..
för det är massor! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0