Lördagsmys!!!

vaknade tidigt gick upp cyklade till stallet!!

tog ut antiloop på en ridtur i skogen.. intervalltränade med han.. så han var bra trött när vi kom hem..
jag med för den delen... :D

duschade o bytte om o åkte till malin var hos henne en stund innan jag körde henne till hennes jobb på kronocampingen.. : )
men vi var lite tidiga in så vi stannade o köpte glass.. mums vad gott det var!!

efter kommit hem somnade jag på soffan.. skönt var det också.. med tanke på att jag var uppe tidigt..
vilar mig i form för kvällen..

ska göra mig i ordning o hämta tess...

sen ska vi till victoria o äta med tommy o rickard..

sen blir det hemmamys kväll... vi ska dricka vi tjöta massa skit eller om vi ska se nån film också.. det återstår att se vad det blir.. men det lär bli en toppenkväll!! :D

hepp skynda skynda nu.. tiden går..!!
ha en bra kväll!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0