mmm vilken helg...

en mycket oväntad helg!!

skulle egentligen vara ledig från jobbet i fredags men jobbade extra några timmar när det var varudag o en man kort på jobbet.. så var där o jobbade undan lite..
var med i butiken o plockade varor! jobbade till ca 14-tiden..
fick världens chock också på jobbet.. vet inte om man ska ta det positivt eller som att det är dåligt..! 
men det ska bli spännande o se vad som kommer att hända!!
  

skönt var det att komma hem tidigt..!
blev ju sånt kanon väder!
så jag for till stallet red antiloop ett lätt pass på banan.. han var trött i kroppen efter torsdagens pass i skogen!!
(vad det kändes som!)

när jag var klar i stallet for jag hem.. myste lite på balkongen..
det var ca30(!) grader där i solväggen!!
så jäkla gött men hann inte sitta så länge..



skulle vara hoss tess o tim vid 19-tiden.. på kvällen vankades det dans till zekes i skara!!
åt lite glass hos dom o kikade på hennes bil.. : )
sen for vi vidare till vättlösa o hämtade bror o erik som skulle med till skara o dansa!


tess o tim

men för min del kunde det kvittat! fyy vilken kass kväll det var.. dåligt med kul dansfolk.. bara gamla gubbar där som synligt inte var där för att dansa...!!!
nää det har jag vart med om bättre danser..
zekes kommer absolut inte bli mitt förstaval!
tyvärr har dom dålig publikkontakt o bjuder lite dåligt på sig!! blir såå stelt på nått vis... men dom är gröna i branchen.. det kommer säkert med tiden!



men men så är det allt är inte alltid toppen!
känns som jag behöver ett uppehåll från dans ett tag.. har tappat suget lite.. : /





men annars har helgen varit lugn.. massa mys..
grillpremiär blev det för min del i helgen.. det var såååå gott!! :D
lär bli många mer gånger i vår/sommar!

har ju jobbat i helgen därav att det varit väldigt lugn.. : )

nu blir det till att sova..
tänkte ta mig upp till stallet imorn innan jobbet! men det återstår att se..
behöver städa lite här hemma också! : )

det återstår att se hur morgondagen blir.. men jobba ska jag göra! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0