nu var ledigheten över........

nu åter till verkligheten! jobb imorn igen!

jag har haft några helt underbart lediga dagar..

vart en hel del jag gjort.. om det är vettigt är en annan 5:a.....

fredagen var det dans i lidköping.. det var sådär..
kvällen började jättebra med många goa danser...
banden spelade jättebra men kände mig ändå inte på topp.. 
kikade mest på dom sista 2timmarna o så åkte vi hemåt lite tidigare.....





lördagen var tidig uppgång.. skulle åka med tess o tim på danstävling.. sin första gemensamma..
vi for mot jönköping.. var väldigt kul att åka med dit..
var mycket folk som man träffar ute som man såg där!
men nej jag kommer nog inte satsa på tävling, även om jag antagligen kommer åka o kika så ofta jag kan!
tycker nog ändå hemresan var roligast när jag o tess skrämde tim rätt rejält.....
kan inte sluta flina åt det..!!


tess o tim

vi var hemma omkring kl.17.. då var tanken att jag skulle sova lite..
men nej det hanns inte med.. bror ringde o ville ha skjuts.. då lekte jag med hundarna lite först innan det var dags o åka för det blev onödigt o sova då...
men sen körde jag bror o jennys till bygdegården det var galej där för kvällen..

när jag hade kört dom var kl ca 19..
jag hade två val för kvällen.....
den första:
då började jag fundera på om jag skulle åka till parken kvällen igen..
fredagen var ju trots allt bra o jag visste några som skulle dit..
den andra:
eller om jag bara skulle stanna hemma...
det blev första valet..
o jag ångrar det inte!!! vilken bra kväll det blev..
många nya bekantskaper o några riktiga kex fanns där! det var en kanon kväll..!!
i´m happy...



idag har jag mest varit trött.. kunde inte sova i morse o inte heller på dagen så jag är dyngtrött nu!!
vart i stallet o red antiloop förut det är väl det mest vettiga jag fått för mig idag..
sen vart jag iväg till tess en sväng för att inte somna!

men nu ska jag dra mig mot sängen.. somnar när som helst!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0