surt sa räven men slutet gott...

mm dagen började ju sådär!!
fick migrän så det vart bara att ta piller o gå o lägga sig... så jäkla tråk!!!!

men piggade på mig..

hade ingen vidare lust att gå till marknaden som var i götene denna dag..
åkte ut till vättlösa för att få lite frisk luft..
blir så himla däckad när jag haft migrän.. det är som luften gick ur mig...

men när jag kommit till vättlösa så kom catherine o barna!
det piggade ju upp om nått!! härliga dom barna!!
lekte o grejjade med dom nån timme..

dom var där för en som skulle kolla på deras jeep.. var lite kul..
för han som åkte med var väldigt fin att se på!! :D
se men inte röra är det allra bästa...... mmmmm....

Dagen fortsatte sen med en ridtur med antiloop i skogen!!

helt underbart att komma ut kunna skritta, trava o galoppera massor!!
släppte han uppe i skogen o jädrans vad kul det var!!
det var första riktiga galoppen på vääääldigt länge!!




när jag var färdig i stallet kände jag inte för att åka hem..
så jag for upp till min dressyrtränare janne o hälsade på!!
gillar inte att åka dit, för hans papegoja är så svartsjuk på mig..
bra kombi va?? när jag är fågelrädd så det skriker om det!! hahahaha

men det var trevligt..
fick se en minivessla för första gången i mitt liv..
det var lite spännande.. liten o söt..

sen vart kvällen sent i dags att åka hem.. men tiden går fort när man har trevligt..
janne ska komma ner o kika på mig o antiloop i nästa vecka det ska bli spännande!! : )


lite bilder från silverfallen!!











nää nu sova..
ska upp o lämna bilen till däckverkstan imorn..
o efter det ska jag vidare till jobbet o jobba lite extra på min lediga dag..

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0