var kan jag finna suget???

jag har totalt tappat suget för att dansa!!

dom som känner mig trodde jag var sjuk när jag sa det!
jag fullkomligt älskar att dansa.. men har nu tappat suget totalt.. jag har inte dansat sen vi var på zekes för snart 2 veckor sen.. o jag har fortfarande inget sug efter att få dansa...
jag dansar inte ens i vardagsrummet för mig själv!! 


jag tänker att det går över det kommer tillbaka.. undra hur långt uppehåll jag behöver..
för jag vill ha suget tillbaka.. jag ska faktiskt dansa på fredag.. men jag har inget sug/längtar inte efter det!

ska jag strunta i att dansa i helgen o göra nått helt annat?
eller ska jag åka dit o hoppas på en bra danskväll, vilket det säkert blir om jag lägger manken till..
för man vet ju att många godbitar ska dit........


eller har jag helt enkelt bara omprioriterat..
jag lägger ner mycket tid på hästen, som nästan går före allt just nu.. 

det här är vad jag kanske behöver ta det lugnt o vara hemma..
jag måste ju dra ner på dansen..
det vet jag för att hinna med allt o alla andra..
jag gillar att kramas det är ingen hemlighet...
men jag måste hitta någon att kramas med på heltid.. inte deltid..


nää nu är det mycket tankar igen.. jag får gå o sova nu..
jobbdag imorn.. sen är jag ledig några dagar...
: )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0