vi hade iallafall tur med vädret.....

hade en sån skön ledig dag igår..
vart en bra dag! vaknade gick upp åt frukost!

skyndade vidare till stallet!! red ett pass med antiloop!!
ett jättebra pass på ridbanan!!
han gillar verkligen att jobba om jag trycker på "rätt knappar"...
men dagen slutade ju inte där!! som tur var..

tog med mig hundarna, hämtade upp tess o vi åkte till silverfallen..
tog med kameran också.. massa fina bilder blev det.. men dom har jag inte lagt in på datorn än...
kommer upp en annan dag!! : )

var lite blött där uppe men så snart det torkat upp o det börjar grönska blir det ännu mer underbart!! : )

tog även en liten sväng förbi kalksjön uppe vid timmersdala!!
det är också ett sånt mysigt ställe..
isen hade ännu inte smält av vattnet...

sen for vi hemåt trötta av att gått en hel del i några timmar!! underbart!! :D

lämnade hundarna..
sen tog vi med pizza upp till rickard o robert!!
vi kikade på film o bara hade en allmänt skön kväll!! : )

jag o tess hade ju fortfarande inte sett på bröllopsfotografen.
men det var inte min typ av film även om dom pratade gött!!



see yaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0