första dagen på andra veckans semester...

japp idag har jag vart riktigt slö..

blev sent inatt kunde inte somna riktigt.. vart väll strax efter 2-tiden jag släckte o somnade... : )
jag låg o lyssnade ett tag på syrsorna som filurade ute..

idag har jag mest sovit till o från hela dagen..
behövde sova ikapp lite efter förra veckans bravader.. inte en lugn stund alls nån dag då....

men sen traskade jag till vättlösa i mina tofflor.. bilen stod där.. o jag har såna grymma skoskav att jag inte kunde ha mina gympaskor som jag annars älskar att ha... då är det illa! :D
men som man säger vill man va fin får man lida pin... :D

lukas o fia kom dit så har busat med dom en himla massa...
o sen kikade jag på mamma när hon målade lite...

nu är jag ombytt o ska strax åka o hämta daniel..
ska köra honom till måndaxklubben...
jag är grymt sugen på utgång själv..
men med mitt skoskav får jag faktiskt bli hemma om jag ska få på mig mina ridskor imorn.. :D


see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0