i´m back..

japp nu har jag min dator tillbaka efter en kort separation bestämde vi oss för att hålla ihop!! :D
den ville inte dö... det är kämpaglöd i min dator..!!
den har haft massa virus..
men är nu friskförklarad av doktorn..!!

men nog om det!

livet stannade ju inte upp för mig..
jag har jobbat för fullt!
massa nya möbler på ingång.. massa snygga ska tilläggas..!! vill handla nu!! hihi..
men dessa nya möbler gör att jag har lite o inte så lite saker att montera o grejja med..!!
det är kul!! :D
kolla in.. det har kommit in lite nya saker på jysk's hemsida..

jag har hunnit med o dansa 3 gånger.. 
förra tisdagen i örebro till zlips..
dom är kanon! men hade ingen bra kväll där!

sen i fredags o lördags i mariestad!!
hade riktigt bra toppenkvällar.. jag trivdes o fick mig massa bra danser!! : )
på Fredagen dansade jag till Zlips o Wahlströms.
på Lördagen vart de dans till Jannez o Bhonus.










i övrigt har jag levt lugnt..!!

nu blickar jag framåt!!

ser fram nått grymt mycket till imorn...
då ska nämligen Jag, Erik o Tess åka till jönköping först ska vi besöka LastbilsElmia : )
sen på kvällen är det dans på Fröjden.. kanske min sista dans där för iiår så man får passa på!!

denna kväll är det dans till Nova o Casanovas!!





nu ska jag ta o sova så jag kommer upp pigg o go o glá imorn.. : )

förresten har länkat alla bilder till respektive bands hemsida om någon är sugen på att kika ;)

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0