jodå jag lever allt!!

det har varit några hektiska dagar men ändå semeste... bra kombo?! näää :D

men jag har varit i göteborg i 2 dagar.. vart helt toppen men det var skönt o komma hem i fredags..

i torsdags var vi på sånt där modell för en dag..
o jösses..
jag kommer aldrig att bli modell även om bilderna var kanon!! : )

det blev ganska sent.. men vi åkte o fotade oss lite i naturen också.. det var himlans kul..
sen blev det filmmys med godis, hemma hos en vän...

i fredags tog vi sovmorgon.. det var himla skönt..

sen var det shopping för hela slanten.. handlade massa fina saker.. : )

på kvällen for vi till liseberg o dansade..
vart ingen bra danskväll för min del.. 
men det kan inte alltid vara bra.. : )

jag gick o spelade lite innan vi åkte hem... o gissa vem som vann?!?!?!? JAG!

både på estrella o daim.... himlans kul det gjorde min kväll där.. : )


igår så vart jag o tess o hjälpte till på ett rally i mariestad..
det vart himlans kul.. satt perfekt i en kurva vid målet.. : )

efter det vart det hem o vila lite innan jag for iväg på kräftskiva..
jag åt inga kräftor utan jag grillade.. det var himla trevligt..

det var även dags för olstorp denna kväll.. det var sjukt mycket folk där..
kvällen i ära var det ju hoffmaestro..
men jag tröttnde lite för dom började inte spela förrän vid 1-tiden.. 
det blev så långdraget att jag för gick ut tidigare o satte mig i bilen!!
det har aldrig hänt innan!!! 



idag så ska vi åka till alingsås o dansa.. vi är ett gäng..
så vi ska ner o grilla först o sen så är det dans till wahlströms..

det blir nog en skoj kväll.. : )

 

nu ska jag ta en dusch o ut o åka lite innan folket kommer hit.. : )

 

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0