kors i taket!!

igår jobbade annica till17-tiden!

sen var annica snäll o gjorde hembesök hos en verkligen trevlig kund!
jag skulle ändå till götene o kunde ta med deras vara o byta...
men när jag åkt därifrån så ringde dom o sa att det var trasigt i den lådan jag hade med mig också!
men snäll som jag är åker jag tillbaka till dom o byter delar så dom får en komplett hel vara! : )

sen var jag såå trött.. är inne i en trött period känns som att jag kan sova hur myckett som helst!
åt lite mat..
o sen somnade annica i soffan då var nog klockan halv8...
vaknade i soffan men då förflyttade hon sig till sängen!!
det var sköönt o verkligen få sova ut, det behövdes!




: )

o vet ni... jag startade inte ens datorn igår!!



nu ska jag grejja städar lägenheten men ska ta ett brejk o kika ut lite..
verkar vara fiint väder ute idag!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0