toppdag!

igår hade jag en riktig mysdag med tess o erik!

vi hade en heldag ihop i jönköping.. eller jaa.. vi var nere vid strax efter 1-tiden... :D

först gick vi på elmia lastbilar....
var riktig nostalgisk.. har ju faktiskt inte varit på lastbilselmia på måååånga är.

eftersom man levt i en lastbilsfamilj hela livet pratat lastbilar vi matbordet eller ja hela tiden hela dygnet..
man har liksom haft fri tillgång till lastbilar..
men för några år sen blev jag så less.. jag åkte inte lastbil på många år!!

men men man har det i blodet.. suget har kommit tillbaka..
Lastbilar är Häftigt! stort o maffigt!! : )

nu är det till och med så att jag överväger att ta lastbilskörkort.. 
MEN då måste jag få det att fungera med jobbet också...
vilket jag inte vet om det går!!

men tillbaka tillgårdagens härligheter....

som sagt vi tillbringade några härligt roliga timmar på elmia.. 
sen piffade jag & tess (erik var färdig typ)oss o åkte till fröjden(stadsparken)!!

mitt favoritställe sommartid! det är helt underbart o dansa där.. härligt folk, alltid bra band!

igår sammarbetade inte hjärna, hjärta o fötter..
hade ingen ork till dans suget bara försvann.. 
även om jag ville så orkade jag inte!!
men några goa danser blev det ändå!
hade inte en enda dålig dans, även om jag kunde gjort bättre ifrån mig.. : )

jag myste bra vid sidan av dansbanan!
fick lite inspiration, o så såg jag några jag kommer vilja dansa med framöver!!!!



det var gårdagen!
som blev en mysdag! : )

nu ska jag sova så är en fullspäckad helg här snart!!
återkommer om det!!

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0