hard work!

jaa nu är verkligen julhandeln i full rullning... hoppas o tror jag slipper ut i den nu! för jag är när som helst färdig har bara lite att komplettera!

men idag har jag jobbat o inte alls hunnit tänka på det!
jöjjes är det inte o svabba entrén så har det varit kassa eller bara hjälpa någon kund..
så vart det full fart hela dagen.. gjorde inget annat.. jo jag bytte julpapper 1 gång också. rullen vart slut på knappt en dag!

efter jobbet for jag o hämtade C & I, vi allihop skulle på barnkalas! 4års kalas för att vara riktigt!
lilla flisan som fyller år i veckan..
var himla mysigt!

ikväll har jag legat i soffan.. eller jag var hemma vid 21-tiden.. men sen har jag bara slappat vid tvn...

nu ska jag sova!
see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0