i will take a break!

nu tar jag ett brejk med dansen till nästa år..
jag har verkligen tappat suget....

men jag har massor att göra nu innan jul så det känns som att det passar in nu...

imorn ska jag julshoppa lite..

sen på kvällen ska jag iväg med lilla emelie till lidköping på galej! :D

det heter familjens julkalas! o ska vara i Sparbanken Lidköpings arena..
kommer bli toppen att få hitta på något med bara emelie! : )

sen framöver är det jobb o allmänt lugnt.. ska bli av med min förkylning!
jävligt irreterande nu o bli krasslig igen, vart ju inte längesen jag hade feber o skit sist!

blir nog natta nu så man orkar med morgondagen! : )

see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0