inte jättepigg precis!

nee det är jag verkligen inte nu.

att man varit sjuk det känns i kroppen, sliten och allmänt trött!
men nu är iallafall febern borta, var så gott som feberfri igår också..

igår blev jag faster åt en kille det var toppen! : )

men jag fick även stora äran att vara barnvakt åt fina emelie!
eftersom jag inte haft några djur i lägenheten så fick hon vara här, hon får nämligen inte ha kontakt med djur.. 
vi hade det toppen! kikade på en film o bara myste! : )

men då var det tidig uppgång idag också o se till att hon kom hem.
sen när jag lämnat av henne så for jag hem till mor o far, där är ju småttingarna Fia o Lukas..

vi har busat massor i snön, åkt pulka, spelat boll, byggt med klossar, kört fast med lastbilen.. jaa vi har hunnit med massor av bus idag!


Lukas i snön såklart ska pulkan med överallt!


bessie o var med uppe i högen också o givetvis var bollen med ock!


nu är annica mer sliten än vanligt!
men var gör man inte för sina underbara syskonbarn! : )


jag sitter uppe i snöhögen hemma på går´n


imorn så ska jag:
Leka lite mer med barna! 
Julshoppa med tess 
kvällen så är det pulkaåkningsdags i U-backen! (kom dit, du är välkommen!!) : )


see yaa ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0